Често задавани въпроси

Търсене
Категории
Препоръчани статии

Какво е Xtra?

Xtra е онлайн потребителски кредит от ново поколение, създаден, за да ти предложи повече от финансиране и да ти помогне да живееш в твоя собствен ритъм. Избираш сума от 200 до 10 000 лв. и връщаш у...

Какви пакети предлага Xtra?

Xtra е услуга, с която имаш свободата да бъдеш себе си. Затова ти предлагаме 3 пакета - Basic, Multi и Total. Избери този, който най-точно отговаря на твоите предпочитания и очаквания. Basic С п...

Колко е стойността на застрахователната премия?

Застрахователната премия се заплаща като част от заемната сума при пакети Multi и Total при сключване на договора за кредит, като представлява % от размера на отпуснатия кредит, умножен по срока му...

Какви рискове покрива застраховката, за какъв срок и каква е териториалната валидност?

Рисковете, които се покриват, зависят от плана, който си избрал. ❱ с план Multi и застраховка „Базов” пакет от ЗД „Евроинс Живот” АД За кредитополучатели, избрали план Multi и присъединили се к...

Какъв е размерът на застрахователното обезщетение?

Размерът на обезщетението зависи от плана, който си избрал: план Multi и застраховка „Базов” пакет от ЗД „Евроинс Живот” АД При застрахователно събитие, настъпило в следствие на смърт, застрахова...

Какви рискове не покрива застрахователя?

Ако застрахователното събитие е причинено умишлено от застрахования, както и при участие в сбиване от страна на застрахования, други събития, настъпили вследствие излагане на опасност, самонадеяно...

Мога ли да се откажа от сключена застраховка?

Да, можеш да се откажеш от ползването на услугата чрез писмено изявление до ЗД „Евроинс Живот АД в срок от 30 дни, считано от датата на застраховката.

Какво да направя, ако настъпи застрахователно събитие?

При застрахователно събитие те съветваме възможно най-бързо да се свържеш със застрахователя на телефон 0700 89 039, за да получиш указания относно необходимите ти документи и процедура по предявяв...

На какви условия трябва да отговарям?

Да имаш навършени 18 години Да си български гражданин

Как да заявя Xtra?

Можеш да изпратиш заявление за заем изцяло онлайн през сайта ни, напълно безплатно. Попълването на формата отнема няколко минути - попълни сумата и избери удобната за теб месечна вноска. Избери най...

Как разбирам дали съм одобрен за кредит?

След разглеждане на подаденото от теб запитване ще получиш отговор от нас по имейл или телефон, както и известие в клиентския ти профил, независимо дали си одобрен или не. При одобрение ще получиш ...

След колко време и как мога да получа парите от Xtra?

След като получиш одобрение и подпишеш договора си за кредит, можеш да получиш своите пари по един от изброените начини: На посочена от теб банкова сметка. Преводът се извършват до минути, ако сме...

Как да подпиша договора си?

След като получиш одобрение, ще изпратим като SMS на телефона ти шестцифрен уникален код за подписване на договора ти. Ще получиш и имейл с кредитната и застрахователната документация, който съдърж...

Как мога да върна потребителски кредит от Xtra?

С цел максимално улеснение на нашите клиенти, плащане на вноска или пълно погасяване на потребителски кредит Xtra може да бъде извършено: с карта на виртуален ПОС терминал на сайта ни Можеш да пл...

Какво представлява клиентският профил?

Клиентският профил е твоят индивидуален профил в Xtra, където ще намериш информация за активния ти заем, можеш да извършваш директно плащане чрез него, както и да ръководиш известията, които получа...

Как да си създам клиентски профил?

За твое удобство ще създадем индивидуалния ти профил при попълването на заявлението ти за Xtra. Избери параметрите по своя Xtra кредит, въведи своя валиден имейл, който ще служи и за потребителско ...

Задължително ли е да посоча лице за контакт?

Да, за да изпратиш заявлението си за кредит е нужно да посочиш лице за контакт, с което ще се свържем при разглеждане на заявлението. Лицето трябва да е пълнолетно и да има собствен мобилен телефон...

Каква информация мога да намеря в клиентския си профил?

Ето с какво може да ти е полезен клиентския ти профил: Xtra на устройството, което използваш Създал си своя профил, но си пропуснал да добавиш Xtra на твоето устройство - можеш да го направиш сам...

Не мога да си влезна в профила

Не знам потребителското си име, какво да правя? Ако си забравил имейл адреса, който използваш като потребителско име за вход в клиентския си профил, или същият вече не е достъпен, свържи се с нашия...

Как да направя промяна на личните си данни?

В индивидуалния ти профил можеш по всяко време да актуализираш личната си информация бързо, лесно и сигурно. От секция Настройки на профил въведи данните, които искаш да промениш и натисни „Запази”...

Какво представляват личните данни?

Лични данни е всяка информация, която се отнася до теб и чрез която може да бъдеш идентифициран/а пряко или непряко, по-специално чрез идентификатор като имена, ЕГН, данни за местонахождение, телеф...

Защитени ли са личните ми данни?

Гарантираме 100% защита на личните ти данни. Като администратор на лични данни, отговаряме пред закона за личната информация на нашите клиенти. Xtra използва SSL сертификат, като в сайта са вграден...

Защо Xtra.bg събира моите лични данни?

За да изпълняваме преддоговорни и договорни задължения, както и за да предложим най-качественото комплексно обслужване на пазара. Повече информация, може да намериш в  Политика за защита на личните...

Защо трябва да представя на Xtra.bg снимки на документите ми за самоличност?

При искане за онлайн кредит Xtra в качеството си на финансова институция трябва да установи и провери твоята идентичност. За целта трябва да се идентифицираш, като прикачиш в профила си снимки на д...

Защо следва да декларирам дали съм видна политическа личност?

Законът изброява редица категории длъжностни лица, които попадат в това определение - държавни глави, премиери, министри и зам.-министри, депутати, конституционни и върховни съдии, членове на управ...

Как мога да променя съгласието си за обработване и съхранение на личните ми данни?

Предоставените съгласия могат да бъдат променяни по всяко време (като тези за маркетинг цели). Промяната на съгласието не засяга законосъобразността на обработването, основано на дадено съгласие, п...

Какво е работно ви време?

Работното ни време е: Понеделник - Петък: от 09:00ч. до 18:00ч.

Къде е офисът ви?

Нашият офис е винаги до теб! Можеш да заявиш кредит Xtra от всяка точка на страната с достъп до интернет. Изпращаш заявлението изцяло онлайн и получаваш парите по банковата си сметка или на каси на...