Какво представлява клиентският профил?

Клиентският профил е твоят индивидуален профил в Xtra, където ще намериш информация за активния ти заем, можеш да извършваш директно плащане чрез него, както и да ръководиш известията, които получа...

Как да си създам клиентски профил?

За твое удобство ще създадем индивидуалния ти профил при попълването на заявлението ти за Xtra. Избери параметрите по своя Xtra кредит, въведи своя валиден имейл, който ще служи и за потребителско ...

Задължително ли е да посоча лице за контакт?

Да, за да изпратиш заявлението си за кредит е нужно да посочиш лице за контакт, с което ще се свържем при разглеждане на заявлението. Лицето трябва да е пълнолетно и да има собствен мобилен телефон...

Каква информация мога да намеря в клиентския си профил?

Ето с какво може да ти е полезен клиентския ти профил: Xtra на устройството, което използваш Създал си своя профил, но си пропуснал да добавиш Xtra на твоето устройство - можеш да го направиш сам...

Не мога да си влезна в профила

Не знам потребителското си име, какво да правя? Ако си забравил имейл адреса, който използваш като потребителско име за вход в клиентския си профил, или същият вече не е достъпен, свържи се с нашия...

Как да направя промяна на личните си данни?

В индивидуалния ти профил можеш по всяко време да актуализираш личната си информация бързо, лесно и сигурно. От секция Настройки на профил въведи данните, които искаш да промениш и натисни „Запази”...

Как да прикача/изпратя снимка на документи за самоличност?

Можеш да прикачиш твоя снимка с личната ти карта (селфи) и снимки на документи за самоличност (лице и гръб) при създаване на твоя индивидуален клиентски профил.  Можеш да снимаш нужния документ и а...