Клиентският профил е твоят индивидуален профил в Xtra, където ще намериш информация за активния ти заем, можеш да извършваш директно плащане чрез него, както и да ръководиш известията, които получа...
За твое удобство ще създадем индивидуалния ти профил при попълването на заявлението ти за Xtra. Избери параметрите по своя Xtra кредит, въведи своя валиден имейл, който ще служи и за потребителско ...
Да, за да изпратиш заявлението си за кредит е нужно да посочиш лице за контакт, с което ще се свържем при разглеждане на заявлението. Лицето трябва да е пълнолетно и да има собствен мобилен телефон...
Ето с какво може да ти е полезен клиентския ти профил: Xtra на устройството, което използваш Създал си своя профил, но си пропуснал да добавиш Xtra на твоето устройство - можеш да го направиш сам...
Не знам потребителското си име, какво да правя? Ако си забравил имейл адреса, който използваш като потребителско име за вход в клиентския си профил, или същият вече не е достъпен, свържи се с нашия...
В индивидуалния ти профил можеш по всяко време да актуализираш личната си информация бързо, лесно и сигурно. От секция Настройки на профил въведи данните, които искаш да промениш и натисни „Запази”...
Можеш да прикачиш твоя снимка с личната ти карта (селфи) и снимки на документи за самоличност (лице и гръб) при създаване на твоя индивидуален клиентски профил. Можеш да снимаш нужния документ и а...